به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    نسخه اصلی ویندوز ۱۰ به تازگی عرضه شده است. و تمامی توجه کاربران کامپیوتر به این سیستم عامل جلب شده است. باید منتظر مقالات واخبار جدید در رابطه با این سیستم عامل باشیم. ویندوز ۱۰ هم مثل نسخه های پیشین ویندوز به صورت آنلاین قابل آپدیت است. اما اگر از نسخه کرک شده ویندوز استفاده می کنید. ممکن است. آپدیت ویندوز باعث غیر فعال شدن آن مثل ویندوز ۷ یا ۸ گردد. در این مقاله ای اس دانلود می خواهد نحوه غیر فعال کرده آپدیت ویندوز را به شما آموزش دهد. پس با ما همراه باشید.

    ادامه مطلب
    عباس صادقی
    سه شنبه 18 دی 1397 - 21:36
    بازدید : 481


    آیا می‌توانید تشخیص دهید از میان برنامه‌ها و نرم افزار‌ها کدام یک، فایل یا فولدر باز دارد؟ این به شما کمک می‌کند تا نسبت به مشکلات سیستم خود دید بهتری داشته باشد.

    اگر بتوانید بفهمید کدام برنامه هنوز فایل یا دایرکتوری باز و فعال دارد، به شما کمک می‌کند بدانید چه برنامه‌ای در حال انجام چه کاری است و چرا سیستم شما کند کار می‌کند.

    یکی از بهترین ابزار‌ها برای تشخیص این کار، نرم افزار Process Explorer است. ابزار رایگانی که محصول مایکروسافت است.

    این برنامه دو پنجره دارد. پنجره بالایی همیشه لیستی از پروسه‌های فعال در حال حاضر را نشان می‌دهد در حالیکه وضعیت پنجره پایینی بستگی به حالت برنامه Process Explorer دارد.

    این برنامه به شما امکان می‌دهد تا مشکلات ناشی از برنامه‌های DLL را ردیابی کنید و نسبت به ویندوز و نحوه عملکرد آن و اپلیکیشن‌هایش دید پیدا کنید.

    اگر می‌خواهید بدانید چه تعداد برنامه در بک گراند در حال فعالیت هستند می‌توانید از طریق این برنامه بفهمید. همچنین اگر می‌خواهید بفهمید منشا برخی مشکلات مانند برنامه‌های تبلیغاتی چیست، از طریق این برنامه می‌توانید متوجه شوید.

     

    عباس صادقی
    يکشنبه 16 دی 1397 - 12:49
    بازدید : 405

     حذف اکانت تلگرام يا همان delete account telegram ممکن است به هر دليلي براي شما هم پيش آمده باشد. از تغيير شخصيت به يک فرد درس خوان گرفته تا سوتي دادن در مقابل پارتنر که تنها راه فرار از اين دو مانع را شايد در ديليت اکانت تلگرام ببينيد. حذف اکانت شبکه‌هاي اجتماعي چيزي نيست که تازگي باشد، همه شبکه‌هاي اجتماعي هم اين قابليت را دارند. بعد از به وجود آمدن قانون GDPR شدت اين موضوع هم بيشتر شد. در اين آموزش قصد دارم به نحوه حذف کردن اکانت تلگرام بپردازم?؛ در انتها هم به بررسي علت حذف خودکار اکانت تلگرام مي‌پردازيم که به کمک آن مي‌توانيد از حذف شدن اکانت خود به صورت خودکار جلوگيري کنيد.

    ادامه مطلب
    عباس صادقی
    جمعه 14 دی 1397 - 3:13
    بازدید : 426
    برچسب‌ها : اندروید,تلگرام,

    در این مطلب قصد دارم که نحوه گرفتن تصویر از سایت یا صفحه مورد نظر با استفاده از Nodejs و Puppeteer رو بهتون آموزش بدم.

    همونطور که میدونین مرورگرهایی که ما استفاده میکنیم، دارای رابط گرافیکی هستند و میتونیم آدرس مورد نظرمون رو در اون وارد کنیم و محتوای سایت رو ببینیم و درون اونا اسکرول کرده و اکشن‌های مختلف رو انجام بدیم. به این مرورگرها Headfull میگن.

    حالا در کنار این مرورگرها، Headless browser نیز وجود داره که تفاوتش اینه که رابط گرافیکی نداره. با استفاده از مرورگرهای Headless میتونین در command line یا در محیط برنامه‌نویسی، در بین سایت‌های مختلف جابجا بشید و هر کاری که در مرورگرهای عادی انجام میدادین رو درون command line انجام بدین.

    headless chrome

    ادامه مطلب
    عباس صادقی
    دوشنبه 10 دی 1397 - 2:24
    بازدید : 612

    میزبانی وب یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های هر سایت موفق هستش که اغلب از سوی مدیران سایت‌ها نادیده گرفته میشه. انتخاب بهترین هاست وردپرس ایران که قادر به رفع نیازهای سایت شما باشه منجر به افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو، بهبود سئو و افزایش فروش بیشتر شما خواهد شد.

    انواع مختلفی از میزبانی وب وردپرس وجود داره که شامل مواردی مثل هاست اشتراکی، VPS، هاست اختصاصی و هاست مخصوص وردپرس هست که در این بین هاست وردپرسی این روزها طرفداران خاص خودش رو داره و روز به روز به تعداد اونها هم اضافه میشه.

    برای اینکه آمار ارائه شده کاملا واضح و شفاف باشه تصمیم گرفتیم با تهیه هاست و اجرای سایت روی هر کدوم از شرکت‌های منتخب، شما را در جریان مانیتورینگ دقیق و وضعیت هاست این شرکت‌ها برای میزبانی وردپرس قرار بدیم که در نهایت بر اساس همین مقاله هاست وردپرس خودتونو انتخاب کرده و خریداری کنید.

    بهترین هاست وردپرس چیست ؟

    شاید از خودتون بپرسید هاست وردپرس چیست ؟ در پاسخ به این سوال میشه گفته، با توجه به رشد سریع و افزایش چشمگیر کاربران وردپرسی که منجر به بهترین سیستم سایت ساز شده، برخی شرکت‌های میزبانی یک روز نشسته و با خودشون تصمیم گرفتند که با ارائه هاست مخصوص وردپرس مشکلاتی که در زمینه انتخاب هاست که عموما به دلیل استفاده از هاست اشتراکی بوده را برطرف کنن. با انتخاب هاست وردپرس دیگه جای هیچ نگرانی نخواهید داشت. چرا که هاست مخصوص وردپرس به گونه‌ای کانفیگ شده که عملکرد اون برای سایت در بهترین حالت ممکن باشه، پشتیبان گیری منظم از هاست تهیه بشه و در نهایت در صورت وجود هرگونه مشکل مثل استفاده از قالب و افزونه‌های نامناسب در جریان قرار بگیرید.

    در حالی که همه این قابلیت‌ها و امکانات شگفت انگیز به نظر میرسن و میتونید از پشتیبانی مناسب، بهینه سازی سایت به دلیل مناسب بودن هاست و…برخوردار بشید اما مسئله اقتصادی برای افراد تازه کار کمی درگیرشون میکنه. به عنوان مثال به صورت میانگین برای خرید یک هاست معمولی یکساله با فضای یک گیگ و پهنای باند نامحدود لازمه 60.000 تومان هزینه کنید که فراهم کردنش زیاد سخت نیست و با متد درآمد زایی که دارید هیچ مشکلی نخواهید داشت. اما برای خرید یک هاست مناسب وردپرس با همین مقدار فضا و پهنای باند نامحدود به طور متوسط هزینه‌ای در حدود 90.000 تومان لازم دارید. کسی که از یک وبلاگ و کسب و کار کوچیک شروع میکنه مطمئنا از پرداخت چنین هزینه‌هایی شونه خالی میکنه.

    اما حتی برای همچین فردی هم استفاده از هاست مخصوص وردپرس به گونه‌ای طبقه بندی شده که بر اساس درآمدش قادر به خرید اون بوده و از یک هاست وردپرس که دارای قیمت کمتر نسبت به فضا و امکانات هست شروع کنه. چرا که همه افراد دانش و زمان بررسی و رفع مشکلات فنی رو ندارند. پس خرید هاست وردپرس صرفا برای میزبانی وب نیست و استفاده از خدمات فنی در کنار اون نیز قرار داره.

    بهترین شرکت‌های ارائه دهنده هاست وردپرس

    حالا که با همه گزینه‌های موجود برای هاست مخصوص وردپرس آشنایی شدید وقتشه که تصمیم بگیرید. تمام تلاش ما بر اینه که بر اساس تجربه و مانیتورینگی که بر روی هاست مخصوص وردپرس این شرکت‌ها قراره انجام بدیم شما را در جهت انتخاب هاست وردپرس راهنمایی کنیم.

    خرید بهترین هاست مخصوص وردپرس

    اولین شرکت منتخب: هاست وردپرس میزبان‌فا

    شرکت میزبان‌فا فعالیت خودشو از سال 85 شروع کرده و تا به امروز بر اساس بازخوردهای دریافتی که در کنار ارائه هاست با مشخصات متنوع داشته موفق شده رضایت کاربران را در زمینه هاست مناسب وردپرس جذب کرده و به عنوان اولین شرکت منتخب ارائه دهنده هاست مدیریت شده وردپرس قرار بگیره.

    ویژگی‌های هاست وردپرس میزبان فا:

    • ارائه شده بر روی دو کنترل پنل محبوب سی پنل و دایرکت ادمین
    • استفاده از وب سرور لایت اسپید و انجینکس
    • بهره گیری از درایورهای پرسرعت SSD
    • ارائه حجم بالا نسبت به سایر شرکت‌ها و ترافیک نامحدود ماهیانه
    • بک‌آپ گیری روزانه، هفتگی و ماهانه سایت‌های میزبانی شده بر روی چند لایه مختلف
    • پیکربندی اختصاصی سرویس با وردپرس بعد از خرید هاست
    • استفاده از پایگاه داده جدید MariaDB به جای MySQL
    • عدم محدودیت در منابع RAM، CPU، دیتابیس و تعداد کانکشن همزمان
    • میزبانی حداکثر 10 سایت روی هر سرور
    • امکان برخورداری از گواهی SSL ، DNS و IP اختصاصی رایگان
    • هاست وردپرسی رایگان جهت تست 72 ساعته
    • خرید سرویس به صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه

    یکی از مشکلاتی که موقع خرید هاست از هر شرکت داریم اینه که به دلیل مشخص نبودن اطلاعات سرور وقتی به دنبال سرویس با امکانات خاص هستیم دچار مشکل شده و بعد از خرید مشخص میشه چیزی که دنبالش بودیم به دست نیاوردیم و در نهایت مجبور به لغو سرویس میشیم. میزبان‌فا برای رفع این موضوع مشخصات کامل سرورهای خودشو که شامل معرفی تکنولوژی، نرم افزارهای مورد استفاده، مشخصات پردازنده و… هستند معرفی کرده که جای هیچ نگرانی در هنگام خرید هاست با امکانات سفارشی را نخواهید داشت.

    پلن‌های هاست مخصوص وردپرس میزبان فا با حجم بالا و مناسبی در نظر گرفته شدن تا پاسخگوی فضای سایت‌های وردپرسی باشند. از طرف دیگه پهنای باند سرویس‌ها هم به صورت نامحدود در نظر گرفته شده که خیالتونو بابت پهنای باند مصرفی در پایان هر ماه راحت میکنه. هزینه‌ای که میزبان فا برای هاست خودش در نظر گرفته در مقایسه با سایر شرکت‌ها در این لیست در کمترین سطح قرار داره و علاوه بر این‌ها تخفیفی هم بر اساس قیمت گذاری سرویس پایه برای همه سرویس‌ها در نظر گرفته.

    هاست میزبان فا برای وردپرس به صورت اشتراکی کم جمعیت ارائه شده که در هر سرور فقط 10 وبسایت میزبانی شدند. این موضوع برای هر وبسایت که از هاست اشتراکی استفاده میکنه خیلی مهمه، چرا که امکان استفاده از منابع هاست در سطح بالایی قرار دارند. بر اساس این میزان امکانات و سیاست قیمت گذاری میشه گفت هاست میزبان فا دست کمی از خرید هاست اختصاصی نداشته و به دلیل عدم نیاز به کارهای پیچیده فنی در این هاست میتونید در هزینه‌های خودتون صرفه جویی کنید.

    خرید هاست برای وردپرس

    دومین شرکت منتخب: هاست وردپرس ایران سرور

    شرکت ایران سرور فعالیت خودشو از سال 81 شروع کرده و بر اساس بازخوردهایی که از سوی کاربران ارائه شده در زمره دومین شرکت منتخب ارائه دهنده هاست مدیریت شده وردپرس قرار گرفته.

    ویژگی‌های هاست وردپرس ایران سرور:

    • ارائه شده بر روی کنترل پنل دایرکت ادمین
    • استفاده از وب سرور لایت اسپید
    • بهره گیری از درایورهای پرسرعت SSD
    • ارائه حجم پایین نسبت به سایر شرکت‌ها و ترافیک نامحدود ماهیانه
    • بک‌آپ گیری هفتگی سایت‌های میزبانی شده
    • استفاده از پایگاه داده MySQL
    • محدودیت در منابع RAM، CPU، حجم دیتابیس و تعداد کانکشن همزمان تا 500 آی‌پی
    • میزبانی حداکثر 100 سایت روی هر سرور
    • خرید سرویس به صورت ماهانه، شش ماهه و سالانه

    در رابطه با مشخصات سرور استفاده شده از هاست وردپرس ایران سرور اطلاع دقیقی در دسترس نیست. اما میتونید با مراجعه به صفحه وضعیت سرورها و وارد کردن آدرس سایت خودتون اطلاعاتی را به دست آورده و از وضعیت هاستی که روی این سرور استفاده می‌کنید مطلع شوید.

    پلن‌های هاست مخصوص وردپرس ایران سرور از فضای 200 مگابایت شروع شدند و حداکثر حجمی که برای هاست در نظر گرفته شده روی 10 گیگ قرار داره اما از طرف دیگه پهنای باند سرویس‌ها نامحدود در نظر گرفته شده. هزینه‌ای که ایران سرور برای هاست خودش در نظر گرفته در مقایسه با سایر شرکت‌های منتخب در این لیست در بالاترین سطح قرار داره!!!

    با بررسی برخی امکانات ارائه شده در ایران سرور امکان ساخت چندین دیتابیس فراهمه اما در مقابل نهایت حجم دیتابیس محدود بوده و در صورت اتمام این حجم مجبور به ارتقا سرویس هستید. از طرف دیگه بک‌آپ گیری هم هر هفته یک بار انجام میگیره.

    کد تخفیف خرید هاست وردپرسی

    سومین شرکت منتخب: هاست وردپرس وب رمز

    شرکت وب رمز فعالیت خودشو از سال 81 شروع کرده و بر اساس بازخوردهایی که از سوی کاربران ارائه شده در زمره سومین شرکت منتخب ارائه دهنده هاست مدیریت شده وردپرس قرار دارد.

    ویژگی‌های هاست وردپرس وب رمز:

    • ارائه شده بر روی کنترل پنل سی پنل
    • استفاده از وب سرور انجینکس
    • بهره گیری از درایورهای SSD
    • ارائه حجم پایین نسبت به سایر شرکت‌ها و ترافیک محدود ماهیانه
    • بک‌آپ گیری 4 بار در ماه سایت‌های میزبانی شده
    • استفاده از پایگاه داده MySQL
    • محدودیت در منابع RAM، CPU، حجم دیتابیس و تعداد کانکشن همزمان 20 آی‌پی
    • میزبانی حداکثر 300 سایت روی هر سرور
    • خرید سرویس به صورت سه ماهه، شش ماهه و سالانه

    در رابطه با مشخصات سرور استفاده شده در هاست وردپرس وب رمز هم اطلاعاتی در دسترس نداریم. بنابراین اگه براتون مهمه که بدونید مشخصات سرور استفاده شده برای هاست در چه سطحی قرار داره باید از طریق بخش پشتیبانی درخواست بدین تا به شما اعلام کنند.

    بهترین هاست های وردپرسی

    چهارمین شرکت منتخب: هاست وردپرس فراسو

    شرکت فراسو فعالیت خودشو از سال 87 شروع کرده و بر اساس بازخوردهایی که از سوی کاربران ارائه شده در زمره چهارمین شرکت ارائه دهنده هاست مدیریت شده وردپرس قرار داره.

    ویژگی‌های هاست وردپرس فراسو:

    • ارائه شده بر روی کنترل پنل سی پنل
    • استفاده از وب سرور آپاچی
    • بهره گیری از درایورهای پرسرعت SSD
    • ارائه حجم پایین نسبت به سایر شرکت‌ها و پهنای باند محدود
    • بک‌آپ گیری هفتگی
    • استفاده از پایگاه داده MySQL
    • محدودیت در منابع RAM، CPU
    • میزبانی نامشخص تعداد سایت روی هر سرور
    • امکان برخورداری از SSL رایگان(در برخی سرویس‌ها)
    • خرید سرویس به صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه

    هاست وردپرس فراسو اطلاعات سرور مورد استفاده خودشو در صفحه اصلی قرار داده اما اینکه آیا برای هاست‌های وردپرس هم از این سرور و مشخصات استفاده میکنه یا خیر اطلاعی در دسترس نداریم.

    پلن‌های ارائه شده این میزبانی هم با فضای 500 مگابایت شروع شده و نهایتا تا 10 گیگ ارائه میشه. اما پهنای باند این میزبانی هم با محدودیت ارائه شده که در صورت اتمام پهنای باند در روزهای پایانی ماه مجبور به خرید پهنای باند بیشتر یا ارتقا سرویس خواهید بود. هزینه‌ای که فراسو در نظر گرفته در مقایسه با سایر شرکت‌ها در این لیست از نظر قیمت گذاری پایین به بالا در سطح سوم قرار داره!!!

    تعداد دیتابیس قابل ساخت در این میزبانی هم محدوده اما مشخص نیست که حجم استفاده شده برای دیتابیس بر اساس حجم در نظر گرفته شده برای هاست تا چه میزان خواهد بود. دوره بک‌آپ گیری در این میزبانی هم به صورت هفتگی انجام میشه.


    نتیجه گیری نهایی

    حالا که تا اینجا مشخصات ارائه شده از سوی برترین شرکت‌های ارائه دهنده هاست مخصوص وردپرس را دیدید وقت اون رسیده تصمیم خودتو بر اساس مشخصات و سرویس‌های معرفی شده نهایی کرده و اقدام به خرید هاست کنید.

    برخی از این شرکت‌ها محدودیت‌هایی از نظر فضا، پهنای باند، دیتابیس و… در نظر گرفتند که اگر بر اساس نیاز خودتون اونها را دسته‌بندی کنید، از این بین شرکت‌هایی هستند که قادر به رفع نیازهای شما برای خرید هاست نیستند پس از لیست شما خارج خواهند شد. حالا با گزینه‌های باقی مونده تفاوت قیمت رو بر اساس امکاناتی که هر میزبانی ارائه میده مقایسه کنید. کدوم میزبانی و کدوم سرویس را انتخاب کردید؟!

    عباس صادقی
    جمعه 28 تير 1398 - 23:44
    بازدید : 408
    برچسب‌ها :

    برای راه‌اندازی وبسایت انتخاب بهترین هاست مناسب یکی از مهم‌ترین مسائلی‌است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. بر همین اساس قصد دارم تا در این مقاله به معرفی بهترین هاست ایران و مقایسه بهترین شرکت‌های هاستینگ ایران بپردازم تا با استفاده از این مقاله بتونید بهترین شرکت هاستینگ ایران را برای خرید هاست مناسب و ارزان همراه کد تخفیف هاست ایران انتخاب کنید.

    برای اینکه بتونیم تا به یک مقایسه دقیق و جامع از مقایسه بهترین هاست ایران برسیم در نگاه اول باید شرکت‌های مطرح شده را شناسایی کنیم. اما مشکلی که در این بین وجود داره اینه که وبسایتی نیست که به صورت تخصصی به بررسی برترین شرکت‌های هاستینگ ایران بپردازه و شاید مشاهده آمار و ارقامی که معمولا برخی کاربران در سایت webhosting.info مورد بررسی قرار می‌دهند گزینه خوبی نباشد. اما برای روشن‌تر شدن موضوع یک نگاه کوتاهی به این سایت می‌اندازیم.

    در این وبسایت مقایسات انجام شده و معیاری که برای سنجش بهترین هاست ایران صورت گرفته بر اساس تعداد دامین‌های ثبت شده است که اصلا معیار مناسب و خوبی نیست تا با استفاده از اون بخواهیم تا به مقایسه بهترین شرکت هاستینگ ایران بپردازیم. چرا که اصلی‌ترین موضوع در انتخاب هاست مناسب کار کردن با اون و بررسی معیارهای زیر خواهند بود.

    • بررسی پشتیبانی و خدمات‌دهی به مشتریان
    • بررسی امنیت وب‌سرور
    • بررسی مشخصات سرور و بهره‌مندی از قدرت پردازش بالا
    • بررسی تعداد سایت‌های میزبانی شده بر روی هر سرور
    • بررسی آپ‌تایم بالای هاست و در دسترس بودن آن

    در تصویر زیر آمار منتشر شده در تاریخ اول سپتامبر 2017 را مشاهده می‌کنید.

    مقایسه شرکت های هاستینگ ایران

    همونطور که در تصویر زیر هم مشاهده می‌کنید این آمار بر اساس تعداد دامین‌های ثبت شده در هر شرکت میزبانی هستش که مطمئنا هر شرکت هاستینگ میتونه تا با ارائه شرایطی برای دامنه رایگان و کدهای تخفیف این آمار را به راحتی جابجا و در صدر قرار بگیره. پس نمیشه آمار منتشر شده در این سایت رو به عنوان ملاکی برای انتخاب بهترین هاست ایران در نظر گرفت.

    مقایسه شرکت های هاستینگ ایران

    همونطور که می‌دونید شرکت‌های هاستینگ ایران بسیار زیاد هستند و هر کدوم تونستند تا بر اساس بازخوردهای دریافتی از سوی کاربران مشتریان بالقوه خودشون را به دست آورده و به عنوان بهترین هاست ایران شناخته شوند.

    هاستینگ برتر ایران و مقایسه بهترین شرکت های هاست ایران

    نقد و بررسی شرکت میهن وب‌هاست

    شرکت میهن وب هاست به واسطه دارا بودن بیشترین تعداد مشتری تونسته تا نام و نشان مناسبی را ازآن خود کند.

    از شاخصه‌های این شرکت که باعث شده تا کاربران بیشتری به سمت آن بروند ارائه هاست‌های گوناگون و متنوع با هر نوع سلیقه‌ای است، طوری که قادر باشید تا با کمترین هزینه ممکن بهترین هاست ایران که مناسب نیاز سایت شما خواهد بود را انتخاب کنید.

    مزایا هاست میهن وب هاست

    • قیمت گذاری مناسب برای سایت‌های عادی و دارای بازدید کم
    • پشتیبانی سریع و عالی

    معایب هاست میهن وب هاست

    • ارائه هاست با فضای کم
    • ارائه هاست با پهنای باند محدود
    • مناسب نبودن برای سایت‌های پر ترافیک

    البته در نظر داشته باشید که میهن وب‌هاست مناسب سایت‌هایی با مصرف منابع بسیار بالا نیست. چرا که اگر برای یک سایت پر ترافیک ازش سرویسی خریداری کنید مدام با افت سرعت و حتی داون شدن سرویس مواجه خواهید شد. اما در کل برای سایت‌هایی که ترافیک کمی دارند و یک هاست اشتراکی نیازهاشون را برطرف می‌کنه گزینه مناسبی است.

    هاستینگ برتر ایران و مقایسه بهترین شرکت های هاست ایران

    نقد و بررسی شرکت میزبان‌فا

    شرکت میزبان‌فا که جزو اون دسته از شرکت‌هایی هستش که با یک برنامه دقیق و اصولی روز به روز در حال پیشرفت و گرفتن نام و نشان مناسبی است. در کنار سرویس‌های هاستینگ قدرتمندی که میزبان‌فا ارائه میده باعث شده تا بیشترین رضایت کافی را از مشتریان خودش کسب کنه به طوری که خود من بیش از یکسالی هست که از سرویس‌دهی این شرکت استفاده می‌کنم.

    یکی از ویژگی‌های بارز شرکت میزبان‌فا که باعث شده تا اونو در زمره بهترین شرکت هاست ایران قرار بدم ارائه هاست رایگان به مدت ۳۰ روز است که می‌تونید به عنوان یک گزینه برای تست سرویس‌دهی این شرکت از لحاظ پشتیبانی و خدمات‌دهی مشتریان، بررسی قدرت پردازش سرور و… در این مدت زمان استفاده کنید تا در صورت دریافت بازخورد مناسب سرویس خودتون را ارتقا دهید.

    بک‌آپ گیری و ارائه نسخه پشتیبان در سه لایه از چند دیتاسنتر مختلف هم از ویژگی‌های بارز این شرکت است. مثل خیلی از افراد دیگه اگر دغدغه شما بابت بک‌آپ گرفتن از سایتتون آسوده خاطر نیست و نگران از دست دادن اطلاعات سایت از این بابت هستید میزبان‌فا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

    مزایا هاست میزبان‌فا

    • ارائه هاست مخصوص وردپرس برای اولین بار در ایران
    • هاست ایران با تهیه سخت افزار اختصاصی برای اولین بار در ایران
    • ارائه هاست با حجم بالا
    • ارائه هاست رایگان برای تست 72 ساعته و یک ماهه
    • پشتیبانی عالی
    • قیمت گذاری عالی

    معایب هاست میزبان‌فا

    • عدم ارائه هاست با فظای کم و اقتصادی
    • عدم ارائه هاست دانلود

    تنوع سرویس‌دهی و ارائه هاست‌های گوناگون همچون هاست مخصوص وردپرس که یک تکنولوژی انحصاری در ایران محسوب شده به همراه ارائه بهترین هاست وردپرس هم گزینه مناسب‌تری خواهد بود. چرا که ضمن استفاده از یک هاست مناسب از خدمات بیشتری همچون ارائه دامنه رایگان، ارائه قالب رایگان و دسترسی به هاستی با قدرت پردازش بالاتر دسترسی خواهید داشت.

    هاستینگ برتر ایران و مقایسه بهترین شرکت های هاست ایران

    نقد و بررسی هاست دی‌ال

    میزبانی وب هاست دی‌ال صرفا مناسب سایت‌های پر ترافیک است که دارای بازدید بالایی هستند و به عبارت دیگر یک وبسایت حرفه‌ای دارند. این سرویس میزبانی به عنوان قدرتمندترین میزبانی وب می‌باشد که سرویس دهی آن عمومی نبوده و ابتدا باید بعد از ثبت نام در این سایت آدرس دامنه خود را معرفی کنید تا سایت شما بررسی شده و در صورتی که شرایط میزبانی وب سایت شما در این میزبانی وب امکان پذیر بود هاست را به شما اختصاص دهند.

    این وبسایت میزبانی وب سایت‌های بزرگی مثل سافت98، نمناک، سرزمین دانلود، شبکه اجتماعی فیس نما و… را بر عهده دارد که هر یک از این سایت‌ها دارای ترافیک بسیار بالایی در ایران هستند. اگر به دنبال این هستید تا از نوع پشتیبانی و خدماتی که این سرویس میزبانی ارائه میدهد مطلع شوید کافیست تا بازخوردهای ارسالی مشتریان آن را در صفحه نظرات مشتریان مطالعه کنید.

    مزایا هاست دی‌ال

    • ارائه فضای بالا
    • پهنای باند بالای هاست

    معایب هاست دی‌ال

    • عدم میزبانی هر وبسایت

    هاستینگ برتر ایران و مقایسه بهترین شرکت های هاست ایران

    نقد و بررسی شرکت نت افراز

    شرکت نت افراز که به واسطه ارائه سرویس‌هایی با حجم بالا و قیمت پایین تونسته تا جزو لیست مقایسه بهترین شرکت هاستینگ ایران قرار بگیرد.

    مزایا هاست نت افراز

    • ارائه دامنه رایگان و کدهای تخفیف متنوع
    • ارائه هاست با حجم بالا
    • ارائه هاست با پهنای باند مناسب

    معایب هاست نت افراز

    • عدم ارائه هاست با کنترل پنل سی‌پنل

    ارائه دامنه رایگان و همچنین قیمت پایین در دامنه IR. از عوامل پیشرفت این شرکت بود که تونست مشتریان زیادی را جذب خودش کند. هرچند که مشکلاتی در چندماه اخیر برای سرور این شرکت در آلمان پیش اومد اما نهایتا موفق شدند تا این مشکلات را مرتفع کرده و کاربران خودشون را در حد مطلوبی حفظ کنند.

    هاستینگ برتر ایران و مقایسه بهترین شرکت های هاست ایران

    نقد و بررسی شرکت ایران سرور

    شرکت ایران سرور به واسطه ارائه سرویس‌های متنوع دیگری در زمینه ارائه گواهینامه‌های امنیتی(SSL) و انواع کارت‌های اعتباری تونسته تا طیف وسیعی از مشتریان را به خود جذب کند. همونطور که از نام این شرکت مشخص است بیشتر تمرکز خود را بر روی ارائه سرور اختصاصی و مجازی گذاشته است.

    مزایا هاست ایران سرور

    • ارائه هاست مخصوص برای سیستم‌های وردپرس، جوملا و پرستاشاپ
    • ارائه هاست ابری
    • ارائه سرویس‌های امنیتی و خدمات مالی

    معایب هاست ایران سرور

    • قیمت گذاری بالای سرویس‌ها

    قیمت‌های ارائه شده در ایران سرور متفاوت بوده و در پلن‌های گوناگونی از انواع دیتاسنترهای آلمان، فرانسه، ایران، کانادا، آمریکا و… ارائه میشه که نیاز شما را برای یک سرور اختصاصی و مجازی بر اساس وضعیت اقتصادی شما مرتفع خواهد کرد.

    هاستینگ برتر ایران و مقایسه بهترین شرکت های هاست ایران

    نقد و بررسی شرکت برتینا

    شرکت برتینا به واسطه ارائه سرویس‌های با کیفیت بالا و قیمت نسبتا بالا معروف است که از زمان فعالیت اون مدت زمان بیشتری می‌گذره و در بین وبسایت‌های معرفی شده جزو اولین‌ها است.

    مزایا هاست برتینا

    • بهینه‌سازی هاست برای سیستم‌های جوملا و وردپرس
    • ارائه سایر خدمات همچون SSl و تبلیغات گوگل

    معایب هاست برتینا

    • قیمت بالای سرویس‌ها
    • فضای میزبانی کم
    • پهنای باند کم

    این شرکت علاوه بر خدمات میزبانی وب نسبت به ارائه سرویس‌های دیگه همچون SSL و به عنوان نماینده ایران در تبلیغات گوگل Adwords و… فعالیت داره که می‌تونید از سایر سرویس‌هاش استفاده کنید.

    عباس صادقی
    جمعه 28 تير 1398 - 23:43
    بازدید : 448
    برچسب‌ها :

    Google Authenticator بهترین نرم‌افزار تایید دو مرحله‌ای است که میتواند جایگزین بسیار مناسبی به جای دریافت پیامک هنگام ورود به حساب‌های کاربری در سایت‌ها باشد اما یکی از مشکلات کاربران در استفاده از این برنامه مربوط به نحوه انتقال Google Authenticator به گوشی دیگر می‌باشد که بیشتر به دلیل مفقود شدن گوشی یا ریست کردن گوشی به دلایل مختلف رخ می‌دهد که نمیدانند چطور امکان تولید رمز ورود به سایت‌ها توسط این برنامه را مجددا در اکانت جیمیل خود داشته باشند.

    در این آموزش قصد دارم به نحوه انتقال Google Authenticator به گوشی دیگر بپردازم که می‌توانید با استفاده از آن در صورتی که گوشی خود را از دست داده و مفقود کرده‌اید یا اینکه به دلایل گوناگون دسترسی به برنامه تایید دو مرحله‌ای گوگل مثل حذف شدن برنامه وجود نداشت امکان تولید رمز تایید دو مرحله‌ای را مجددا داشته باشید. این برنامه می‌تواند یک راهکار مناسب برای فعال کردن تایید دو مرحله‌ای در سایت‌ها باشد که نیازی به دریافت کد ورود با استفاده از پیامک را دیگر نخواهید داشت. نمونه آن را نیز در وریفای اکانت توییتر با هم دیدیم.

    ادامه مطلب
    عباس صادقی
    جمعه 23 آذر 1397 - 23:37
    بازدید : 688

    افزایش سرعت سایت و کاهش زمان لود شدن کامل سایت از مهم‌ترین مسائل برای به دست آوردن رتبه بالا در موتورهای جستجو است که لازم است در سایت خود از هر ابزاری برای افزایش سرعت سایت وردپرس کمک بگیرید. افزایش سرعت سایت wp rocket و افزایش سرعت سایت با gzip دو مورد از گزینه‌هایی است که در وردپرس از آن استفاده میشود.

    وقتی اقدام به تولید محتوا می‌کنید و میخواهید با استفاده از بازاریابی محتوایی به رشد و موفقیت کسب و کار خود کمک کنید، باید سایت خود را به گونه‌ای ایجاد کنید که از سرعت لود بالایی برخوردار بوده و تا جای ممکن در کوتاه‌ترین زمان ممکن لود شود. با تغییر الگوریتم‌های گوگل در نمایش نتایج جستجو حساسیت به مسئله افزایش سرعت سایت بیشتر شده و به سادگی نمی‌توان از کنار آن عبور کرد. محتوایی که در سایت خود تولید می‌کنید باید روی آن تمرکز کرده و کیفیت آن را افزایش دهید. چرا که صدها محتوای بی کیفیت در مقابل چند محتوای با کیفیت از نظر موتورهای جستجو قابل قبول نبوده و درست مثل این است که شما هیچ محتوایی تولید نکرده‌اید. تولید محتوا از نظر گوگل درست مشابه این میماند که شما باید با تولید محتوای کاربردی و با کیفیت در جهت رشد جهان حرکت کنید و کاربران از آن استفاده کنند.

    ادامه مطلب
    عباس صادقی
    دوشنبه 3 دی 1397 - 1:37
    بازدید : 466

    نويسندگان

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 8
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه